Zgłaszanie awarii w salach dydaktycznych

Szanowni Państwo,
w naszych salach dydaktycznych znajdują się różne kategorie sprzętu komputerowego oraz różne konfiguracje oprogramowań, co może niekiedy powodować problemy w swobodnym operowaniu komputerem w trakcie zajęć. Komputery są także pozostawiane po zajęciach na różnych etapach wylogowywania, co również czasami komplikuje prowadzenie zajęć dydaktycznych.

Co robić w takiej sytuacji?
Mamy możliwość zareagowania na dwa sposoby:

1) Gdy wszystko działa, choć z jakiegoś powodu ogranicza nasz wykład, np. zbyt wolne działanie sprzętu, bezwzględna potrzeba modyfikacji, etc. zgłaszajmy nasze problemy i uwagi na adres Helpdescu: wpk@amu.edu.pl
Po wysłaniu wiadomości System przydzieli numer zgłoszenia, który umożliwia monitorowanie przebiegu naprawy. Otrzymamy informacje o podjętych w sprawie zgłoszenia działaniach. Procedura ta jest aktualnie wdrożona w budynku Collegium Geographicum.

2) Drugi sposób dotyczy sytuacji awaryjnej, uniemożliwiającej prowadzenie zajęć. W takim przypadku należy użyć numeru telefonu Wydziałowej Pracowni Komputerowej: 6279 i powinniśmy otrzymać wszelką możliwą pomoc.